خريد پستي دايرة المعارف بريتانيكا
نوشته شده توسط : رضایی

دايرة المعارف بريتانيكا


دايرة المعارف بريتانيكا


هرگونه اطلاعات در هر زمينه اي كه ميخواهيد ميتوانيد در بريتانيكا به صورت علمي و معتبر پيدا كنيد

بريتانيکا دانشنامه‌اي است که اولين بار در سال ???? در ادينبورگ منتشر شد و قديميترين دانشنامه موجود به زبان انگليسي محسوب مي‌شود. اين دانشنامه در حال حاضر يکي از مهمترين و معتبرترين منابع به زبان انگليسي به شمار مي‌رود که تا به امروز ويرايش و انتشار آن ادامه يافته‌است. بريتانيکا توسط ?? ويرايشگر تمام وقت و بيش از ???? مشارکت‌کننده خبره، به رشته تحرير درآمده و در بسياري موارد، علمي‌ترين و آکادميک‌ترين دانشنامه دنيا، شناخته شده‌است.

مقالات بريتانيکا همچنين در طول سده‌هاي ?? تا ?? توسط مقاله‌نويسان خبره و با تجربه در زمينه‌هاي مختلف بازبيني شد و مورد تاييد قرار گرفت و حتي گاهي براي تهيه مقالات آن تحقيقات گسترده‌اي انجام مي‌شد. در اين مدت بريتانيکا شهرت بسياري را ميان انگليسي‌زبانان بدست آورد و دانشنامه منحصر به‌فردي به شمار مي‌آمد، به طوري که در سده? بيستم و در نسخه يازدهم اين مجموعه مورد استفاده به عنوان يک مرجع معتبر براي افراد عادي و دانش‌پژوهان قرار گرفت.

نسخه ?? بريتانيکا با نام تجاري «Britannica» توسط شرکت بريتانيکا ارائه مي‌شود و داراي ????? مقاله و ?? ميليون لغت (در سال ????) است. نسخه چاپي آن در ?? جلد و ????? مقاله با قيمت ???? دلار عرضه مي‌شود.

نسخه ديجيتالي ارائه شده بر روي لوح فشرده بريتانيکا، با ?????? مقاله و نسخه دي‌وي‌دي آن با ??????? مقاله با قيمت ?? دلار بازار به‌فروش مي‌رسند. در دو سال اخير ?? درصد اين دانشنامه اصلاح شده‌است.

مقاله‌هاي بريتانيکا در فرمت متني به طور ميانگين ???? کيلوبايت طول دارند. ??????? مقاله شامل ?? ميليون واژه در دي‌وي‌دي آن وجود دارد. نسخه برخط ??????? مقاله دارد. اين مقاله‌ها بوسيله حدود ??? کارمند تمام-وقت نوشته شده‌اند. حدود ???? متخصص نيز که ?? درصدشان تنها يک مقاله نوشته‌اند، در اين دانشنامه مشارکت داشته‌اند.

هم اکنون بريتانيکا يکي از منابع مرجع و راحت است که در آن مي‌توان اطلاعات را به صورت برخط دريافت کرد.

اول محصول خود را درب منزل يا محل کار خود تحويل بگيريد، سپس مبلغ آن را به مامور پست بدهيد!!

-در خانه خريد کنيد، در خانه تحويل گرفته و پرداخت کنيد !!


قيمت: - تومان
لطفاً براي خريد دايرة المعارف بريتانيكا روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد دايرة المعارف بريتانيكا






:: برچسب‌ها: خريد دايره المعارف اطلس جهان , دايره المعارف اطلس بدن , دايره المعارف اطلس جهان , دايرة المعارف تاريخ جهان , خريد سيدي دايره المعارف اطلس بدن , دايره المعارف علوم براي نوجوانان , دايره المعارف بريتانيکا , سري جديد خريد دايرة المعارف بريتانيكا , جديد فروش دايره المعارف بريتانيکا , ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: